2 haftadır bu günü bekliyorum ama az önce mhrsye girdim ve zorunlu değişiklik olduğu için randevumu iptal etmişler. Allahtan baktım, bakmadan hastaneye girsem boşu boşuna gitmiş beklemiş olacaktım. En yakın randevular 14ünden başlıyor. Zaten 21i doğum gözüküyor. Şaka gibi valla ya