Hatice2308 Kızlar bende gebelik şekeri olduğu için kendi sancımı beklemeden doktorum yarın suni sancıyla doğumumu başlatacağını söyledi. Açılmam da yok. Çok korkuyorum daha önce suni sancı alan var mı?
Dilankml Hatice2308 20 günlük anneyim kendi sancımı çektim daha sonra 2 saat kadar suni sancı aldım canım
Dilankml Hatice2308 ayrıca bende de gebelik şekeri vardı ama çok uç noktalarda değil diyetle desteklemiştim