Elif_111 Gebeliğimin onuncu haftasındayım sabah uyandığımda lavaboda peçeteye nokta nokta kan geldi birkaç kere sildikten sonra geçti ama beni çok korkuttu böyle durum yaşayan var mı acaba
gamzecgr Elif_111 özeldeyseniz doktorunuzu arayın değilseniz acile gidin prpgestan başlatırlar gebeliğin hangi döneminde olursa olsun kanama önemli bir durum
Agg0207 Elif_111 doktoruna haber vermelisin gebelikte kan normal değildir düşük tehditi olabilir progestan başlatır büyük ihtimalle
Elif_111 Asel2509 hafif kırmızı iç çamaşırıma falan gelmedi sadece peçeteye nokta kadar geldi sonra geçti
Asel2509 Elif_111 inşallah önemli değildir ama siz doktorunuzla iletişime geçin size progestan verir büyük ihtimalle. Streste etkiliyor mümkün mertebe uzak durmaya çalışın
mervemurat16 Elif_111 stres üzüntü tabi etkiler bazen yediklerimiz bile etkiliyor bendede 12 hafta kanama oldu doktor iğne ve fitil verdi.doktora gözükmelisiniz belki kanama alanı oluşmuş olabilir veya başka birşey küçük bile olsa kan önemli birşey olabilir ihmal etmemeli
Sehseh Bence bir sorun teşkil etmez bende 9 haftaya yeni girdim benden kahverengi damlalar geliyor bazen yine gelirse gidin mutlaka ama
yagmurg İlk haftalarda rahime yerleşme kanaması da olabilir korkmayın ama doktorunuza danışın mutlaka
Sehseh Gunicka acilden gittim bikez o zaman sormuştum alttan baktilar kanama yok dedi doktor böyle ufak tefek lekelenmeler de birşey olmaz demişti ama devlet hastanesi doktorları pek umursamıyor zaten bilemedim
Gunicka Sehseh dinlenin bolca inshAllah hic bisey olmaz , bende de lekelenme var idi ilk haftalarda , simdi 37 haftadayiz ) Allah her kese sag salim salikla evladini kucagina almayi nasib etsin
cokkasmabeabi Sehseh benim 30a girerken peçeteye iki sefer kıpkırmızı kan geldi her yerden bakıldı bişey cikmadi, devlete gitmiştim ben de. Sorun olsa soylerlerdi
Sehseh cokkasmabeabi Nasipte varsa veren Allah veriyor tabi de insan ilk defa hamile kalınca biraz endişe ediyor