Merhaba ben sekiz haftalık hamileyim bu haftaya kadar ara ara karnımda ve kasıklarımda agrı oluyordu ama son iki gündür herhangi bir agrı olmadı beneğime bişey olmus mudur? Agırmasına o kadar alıstım ki şimdi böyle cok garip hissediyorum agrısız. 2 gün sonra doktor kontrolüm var ama 2 güne kadar kafayı yerim