Kızlar ben ilk kanamamı 5 haftada gördüm doktorum şehir dışındaydı başka doktora gittiğimde qgolutin diye progestoron iyne yazdı iyneyi aksatmadan yaptım kendimi asla yormadlm yemekten yemeğe kalklyordum. Kanamam durdu kendi doktoruma gittim korkma dedi arada dinlen iş yapma ama çok korkulacak durum yok dedi . Bende daha rahat oldum ama yine iş falan yapmıyordum. Bugün 7 haftamdayım ve kan gördüm çok korkuyorum kendi doktoruma yazdım proluton dopet iynesi duphaston ilacı yazdı ve dicinon iynesi yaptırmamı istedi. Dicinonu yaptırdım prolutonu bulamıyoruz ilacıda içtim . Doktprumla konuşmadan öncede progestoron fitilim vardı onu yerleştimişdim . Bu reçete ile ilgili bilginiz varmı daha önce bu ilaçlrl kullandınızmı ve ya böyle durum yaşadınızmı? Lütfen yardımcı olun