Dilekunal_ Kızlar günaydınn 3 gundur kaburgalarimin orasi agriyo heleki sol tarafim rahatsiz etmiyo ama belli agridigi neden olabilir normalde dinlenince gecerdi bugn gecmemis..
Ceremua Dilekunal_ benim bebeğim ayaklarını kaburgama dayamıştı ondan ağrım oluyordu belki bebişin büyükse seninkide öyle yapmış olabilir
-Elif123- Dilekunal_ benim kaburgamın altında bel boşluıum gibi yanlarımda acı oluyordu elleyince hapşurunca falan. Usg bakıldı böbrek genişlemesi var dedi dr
Minigininannesi Dilekunal_ benim de öyle 20. Haftada başladı doktoruma sorduğumda artık büyüyor bunun için bir şey yapamam pozisyonuna bağlı ağrın azalıp artabilir dedi. Gerçekten öyle 23+5deyim bir gün iyi iki gün ağrılı öyle böyle geçiyor
turkuaz_ Dilekunal_ benımda aynı sol tarafımda kaburga ağrısı oluyor memenın alt kısmı çözemedim daha
Dilekunal_ Ceremua ay bilemedim ama şuan iyiyim öglen kalktigimda yorgana sarili bir vaziyeteydim şu sıcaktw 😁 iyiyim suan daha sonra agrirmi bilemiyorum tabii
Dilekunal_ Ceremua ay cözdüm sanirim ya gece üstüm acik yatinca oluyo sanirim sabah kalktigimda gene agriyodu kendimi sicak tutunca iyi oluyoo
Dilekunal_ Minigininannesi ayyyy bende seyden sandim geve ustum acik yatiyorum haliyle sicak ztn ama buda olabilirr
Minigininannesi Dilekunal_ bende ondan sanmıştım ama bu sıcakta erimedigime şükrediyorum 😀 üşütecek bir hava yok aslında