umutunannesi2023 bende mecburi bebito gelmediği ve tehlikeye girdiği için 40+2 de sezaryen olmak zorunda kaldım. Dr muhteşemdi ve çok güzel geçti 9.00 da girdim 9.31 de bebeğimin sesini duydum 10.00 da odadaydım. 14.00 gibi uyuşukluğum geçti tek başıma kalktım üstümü giyindim bol bol yürüdüm. Ağrım yanmam oldukça yürüdüm. Yürümek çok iyi geliyor. Bende doktorumda normal istedik ama bebitom sezaryenle doğmak istedi. Çok korktum çok stres yaptım taki ameliyathanede başıma Dr um geldi ve konuşarak beni rahatlattı. Hiç korkulacak gibi değil. Şimdi yine hamileyim yine korkuyorum ama Dr um korkma bu daha kolay olacak dedi. sağlıkla kucağına al inşallah 🙏