Birannee1 önemli olan şükür doğurman canım ama ben sana git dedim direk nasıl ve neyle karşılacağını bilemezsin hamilelikte bambaşka bişey çünkü ama dediğim gibi şükür yememiş sağ sağlim kurtulmuşsun 1 hafta içinde hiç bir ağrın kalmaz sezeryanıda anlamazsın bu ağrı asla geçmez nasıl yapacam diye paniğe kapılma 6 7 gün sonra eskiye dönüyorsun Bol bol yürü bol bol su iç Yavrunu sana bağışlasın rabbim gözün aydn hayırlı olsun