Kızlar merhabalar bebeğim yaklaşık 27.haftadan itibaren makat gelişi pozisyonda ve ayaklarını kafasına tamamen dayamış şekilde 😇 doktorum dönebileceğini 39.haftadan sonra sezaryen kararı olabileceğini söyledi böyle bir durum yaşayan var mı sizce döner mi yoksa 38 olunca sezaryen günü istemelimiyim 39 bekleyeyim mi