Cansun_133 0-3 hastane çıkışı hariç almam asla canım… kızımdada oğlumdada 0-6 6-9 alırım hep bütün kıyafetlerini ,Kıyafet konusunda gelince ben çok kıyafet seviyorum çoçuklarımda Sık sık değiştiririm kokmuycak üstü Damla bişey damlamıycak damlarsa direk değişirim bu yüzden sana bağlı, kısa kollu bence alma ekimde havalar soğuk oluyor uzun kollu al Ki ben haziranın 21 de doğum yaptım deli gibi sıcakta bile ilk 2 -3 hafta uzun kollu giydirdim elleri ayakları buz gibi oluyor dünyaya alışmaları gerekiyor Senin ekim soğuk havaya dönüyor zaten Çok gerek olursa alırsın