Sibelsamet_64
spiral sezaryen oldum doğum anında hiç bir şey hissetmedim ne acı ne his
Doğum sonrası narkozu atınca tavsiyem kendinizi salmayın yatmayınyürüyün hatta doktor onayı ile merdiven bile çıkın
15 gün en fazla kişiden kişiye göre değişir belki daha az süre, ağrı oluyor hareketler kısıtlı oluyor ama geçiyor cidden korkmayın bana doktorum kızımı gösterdiğinde sezaryen bu muymuş dedim, böyle sezeryan doğumla 10 çocuk doğururum ben dedim 😂
Olumsuz doğum hikayelerine bakmayın herkesin doğumu kendine özel olumlu şeyler dinleyin ve korkmayın inanın herşey çok güzel olacak
Sibelsamet_64