Doğum yapali 2 ay olucak 90 kiloyla doğuma girdim 79 kiloya düştüm. Temmuzun 4 de 79 kiloydum bugün tekrar ölçüldüm gene 79 kiloyum bebeğim emmiyo benj sagiyorum yetmediği yerde mama veriyorum ama azda olsa anne sütü verdigimden diyette yapamıyorum boyumda çok uzun değil belli ediyo çok morelim bozuluyo bu dönemde nasıl kilo veririm aşırı kafaya takıyorum zaten bebeğim emmiyo diye stresliyim bide dolabimdan hiç birşey olmuyo kendimj çok yaşlı bakımsız biri gibi hissediyorum