Kızlar biz bugün 25+0 olduk. 🫶🏻 Bütün uygulamalar 26. Hafta derken happymom 25 sayıyor neden ki? Enabızda da 26 görünüyor. Sorana 26 diyeceğim bende artık. Planlı sezaryen istiyorum sanırım 12 haftamız falan kaldı artık doğuma☺️🥰 sabırsızlıkla bekliyorum pamuğumu🩷