Rulina sende nargile keyfi takımındansin belli 🥰 ben keyif için içiyorum tiryaki değilim eşim yapiyo bir buçuk saat iciyosa toplam yarım saat cekmiyorumdur arada alıp bı kaç fırt o kadar işte gebeligim olsa zaten anında bırakırım oluşumunda büyük etken mi acaba diye sordum yoksa zaten tiryaki değilim bizimki keyif için