alparslangur Herkese merhaba kızlar, Bu ultrason fotoğrafı bizim biraz kafamızı karıştırdı. Herkes bişey söylüyor. Ağzı neresi gözü neresi çözebilen anlatabilir mi?😂 Hatta çizip resim olarak atabilirseniz çok iyi olur çok merak ediyorum🥰
Eymenbaby alparslangur ben anladım canım ama buraya da fotoğraf atmayı bilmiyorum sana çizip uygulamalı bile anlatırım ama 🤐 ne yazık ki ben bilmiyorum
Busetomris alparslangur kocaman çocuk aslında daha net bi görüntü yakalayabilirdi doktor foto çekerken nefesini tut diyor belki tutamamışsındır veya bebiş çok hareketlidir
alparslangur Youngmotherr ay en son 1,5 ay önce gitmiştik onda arkasını dönüp eliyle de yüzünü kapatmıştı🥹 bugün gittiğimizde yüzünü görürüz diye çok heveslendim bundan da bişey anlamadım🤷🏻♀️
alparslangur Busetomris valla bizimki nefesini tut falan demedi hiç bana. Bence umursamadan çekti verdi bir tane. Evet bu aralar çok hareketli bizim bebiş🥹💘
Eymenbaby alparslangur yan duruyor evet canim nasıl anlatayım dur şimdi 🫠 en yukarıdaki alnı zaten sonra o altındaki koyu yerleri gozleri oyuk gibi olan içe doğru hemen altında burnu ve ağzı var bu tarafta ki sis yuvarlak olan yer de yanağı tombis bisey çenesi bile belli annesi gayet net bir fotoğraf vermis bence 😊
alparslangur Eymenbaby Ay evet benim anladığım gibi doğru söylüyorsunuz ama annem falan farklı bir şekilde görmüş daha geniş bir kadrajdan bakmışlar galiba😂 o yüzden hangisi doğru bende anlayamadım. Çok teşekkürler yine de yorumunuz için😊🥰