Kızlar özellikle akşamları içime öyle bir sıkıntı geliyor ki saatlerce gitmiyor sabahları tekrar düzeliyorum ama her akşam her gece saatlerce uyutmayan bi sıkıntı hep kötü şeyler düşünme içimi basan bi his hamileliğimin 33. Haftasındayım normal mi sizlere de olmuş muydu?