Yeni bi hastane imiş zaten yenidoğan yığun bakımı çocuk doktoru falan iyi diye orayı önermişti kendi doktorum bikere gittim acilden aşırı kanamam vardı depremde düştü sanmıştık bebişi ilgileri iyiydi kadın doğumcu gelmiş hemen ilgilenmişti ama adını bilmiyorum doktorun