ruya-s arkadaşlar 33+6 yım geceleri bebek aşırı toplanıyor kasılıyor sürekli oluyor sabah 7 ye kadar uyuyamıyorum bu durumu yaşayan var mı acaba
Gamzeazem ruya-s henüz 19 haftalığım her sabah aynı durumu bende yaşıyorum karnım taş gibi uyanıyorum bebek bir yerde birikmiş gibi top halinde
gokcetugumm İlk hissettigim günden beri yaşıyorum 21 haftalıgım düşün heralde doğana kadar da hissetcem gibi