Eflinlina Asrn1 benim bütün arkadaşlarım. Nurhan hanımda yaptı cok memnunlar ama fiyat olarak biraz pahalı ben medigüne gidiyorum mehmet dumana
Asrn1 Eflinlina ilk doğumumu medigünde yaptım Sultanda hiç memnun kalmadım çok ukalaydı bilemiyorum . Somadada başka hastane yok el mahkum işte