Tugrann-annesi0404 S_B6606 Yani benim de doğuma bi 20 gün falan kaldı belki benim ki de sıkıntı yapar ama geçer doğuma iki ay kala falan başla olmadı
nunusmom Tugrann-annesi0404 şuan bi taşınma yerleşme sürecindeyiz inşallah en kısa zmndabaşlayacagım 😇