selam kızlar ben bugün gebeliğimin 36+1. günündeyim doktor kontrolüm vardı kafa ve karın genişliği olması gerekenden yaklaşık 3 hafta önde çıktı ben şeker yüklemesi ve ikili tarama yaptırmadım istemediğim için ama detaylı ultrasonu vs yaptırdım hiç bi sorun yoktu bugün doktorun tepkisiyle ve konuşmasıyla çok tedirgin oldum bebeğin kilosu 3.400 gözüküyo sizce ciddi bi sorun olabilir mi daha önce böyle bi gebelik yaşayan oldu mu hastenden geldim geleli çok tedirginim normal doğum istiyodum şuan gidip sezeryana gir deseler girerim