Girlmomboymom hiç stres yapma canım seni çok iyi anlıyorum ilk doğum uzun sürül zor geçince insan diğer hamilelik zamanlarında etkileniyor ister istemez , benim ilk doğumum 14.15 saat sürdü çok zor geçmişti kendi sancımla oldu doğumum ikinciye hamile kaldığımda hep korku oluyordu içimde ama çok şükür korktuğum gibi olmamıştı ikinci doğumum 5 saat sürdü ve ilke göre daha güzel geçmişti, ilkinde aşırı yırtılmadan sebepli çok dikişim olmuştu çok zor süreçti ama ikincisinde yırtılma dikiş durumu dai olmadı , şimdi 3.kez 25 haftalık hamileyim ilkini düşünmemeye çalışıyorum ikinciye adapte ediyorum hep kendimi elbette pat diye olmuyor ama inan genelde ikinci doğum daha kolay geçiyor , bu yolda olan kim varsa Rabbim yardımcısı olsun, iyi düşün iyi olsun herşey , Rabbim sağ Salim aldırsın kucağına yavrunu 🤲🏻