Buse_0 Kızlar kızım için Elmira ismini çok beğendim ama çok garip bulanlarda var sizce kötü mü? Hem isim hoşuma gitti, hemde Türkiyede çok bilinen bir isim olmaması beni cezbetti fikrinizi merak ettim 😊
Birdadaskizi Buse_0 bende cok begeniyorum fars kökenli isimlere bakarken görmüştüm ama etrafımdakiler olumsuz konusunca o ne oyle diye bende sade Mira koydum
DeustchBurcu Buse_0 ayyy benim çok sevdiğim hocamın adı🫶🏻 aşırı enerjisi yüksek bi kadındı, inşallah isimle yayılıyordur, sağlıkla gelsin🫶🏻
Ilos1111 Buse_0 bence çok güzel bir isim bende elmira elisa almila yada alisya isimlerinden birini düşünüyorum henüz karar veremedim :)
Buse_0 DeustchBurcu İsim enerjisine birazcık inanıyorum ama enerjisini hiç araştırmadım bu isimin umarım sizin dediğiniz gibi olur 😊🥰
Duygrn Biraz fazla uzun gibi ya. Bi de bazıları e leri açarak söylüyor ya öyle telefuz edince bi kötü geldi kulağıma. Farklı şivelerde deniyorum ben isimleri 😄
Hicranelif Bende oğluma Ahlas ismini koymak istiyorum ama etraftakiler konuşup duruyo zor bi isim diye bide sacma sapan seylere benzetiyorlar ahraz vs derler diye ama takmiyorum artk ne begeniyosan onu koy bence etrafa bakma
Birdadaskizi Buse_0 hatta anlamıda emir veren prensesti sanırsam o tarz birseydi. Koyun bence içinizde kalmasın