Çok teşekkür ederim. Bende korkuyorum ilk cocugum 37 haftada geldi zorunlu sezaryan oldu özelde bir doktor o sebepten normalde sezaryan 38 haftadan önce almıyoruz ama senin kendiliginden dogum başladığı için buda 37 haftada başlayabilir dedi o yüzden korkum var belirsizlik ve devlette nasıl oluyor bilmediğim için sormak istedim sizlere. Birdahaki devlete gittigimde unutmazsam görüşecem doktorla bu konuda.