Kizlar merhaba bugün doktora gittim ve beta HCG değeri 2678 çıktı sata göre 4+6 haftaligim. Karından ultrasonla baktı ve keseyi göremedi bu normal mi? Progestan da 9 çıktı anlayan varmı? Doktor bu konuda bı açıklama yapmadı ve benim kafama takıldı. Bu arada 3 düşüğüm var