Merhaba kızlar , sezeryan doğum yapmak istiyorum haftaya kontrole gittiğimde doktorumdan gün istemeyi düşünüyorum ama kafama takılan şeyler var planlı sezeryan olduğunda doğum sancısı olmasa bile doğum gerçekleştiği için süt gelmeme gibi bir durum söz konusu olabilir mi? Kendi akışına bırakıp sancı geldiğinde mi sezeryan olayım yoksa planlı mı? 40 hafta beklemek de istemiyorum şuan 35. haftadayım 38. haftada olsun istiyorum fikirlerinizi bekliyorum 🙏🙏🙏