Anne adayları merhabalar. 10+4 günlük hamileyim. Geçen hafta doktora gittim kontrole folik asidim az kaldı fln dedim. Reçeteye demir ilacı fln yazmış ama folik aside devam edecek miyim etmeyecek miyim bişey söylemedi. Benimle aynı süredir gebe olanlar hala foşik aside devaö esiyor musunuz? Yardımcı olur musunuz? Doktora tekrar gitmeden folik asit alayım mı ne yapayım?