Nurkarya
Nurkarya ben de ilk bebeğime 49 kilo ile hamile kalıp 68 kilo ile doğuma girmiştim, 20 kiloya yakın almıştım.. bebeğim de 3 buçuk kilo dogmuştu, doğumdan sonraki 1 hafta içinde uçup gitmişti maalesef kilolarım ama kendinizi zorlayıp yemeye bakın.. sadece hamilelikte değil, doğumdan sonraki emzirme sürecinde de iştahlı olmanız gerekiyor.. evet kilo almak gerçekten de vermekten daha zor, bunu çok iyi bilirim ama mecbur yiyeceğiz bebegimiz için.. şimdi ikinciye hamileyim ve inanır mısınız gün içinde ve akşamları o kadar hunharca besleniyorum ki geceleri ağırlıktan uyuyamıyorum.. zararlı hiçbir şey yemiyorum, gün oluyor yağlı salçalı yemekler de yiyemiyorum ama mutlaka faydalı besinlerle doyuruyorum kendimi