PnrGlr merhaba öncelikle sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım bebeğinizi 🙏🏻 Bende aynı Şekilde 20gün önce Sezeryen oldum spinalle uyuşukluğum çabuk geçit odama geldikten 1.5 saat sonra falan bacaklarımı hafıf hafıf oynattım sonra hızla uyuşukluk gitti benim baş ağrım olmadı hatta ameliyattan sonra anestezi geçince biraz ağrım oldu ( amelıyat yeri )ağrı kesici vuruldu ve ben sonra tekrar ağrı kesıcı bile yaptırma gereği duymadım ertesi gün olası bas agrısı Icın sade Nescafe içtim genel anlamda dogum konusunda çok rahat geçti çabuk toparladım yürüdüm gaz Icın kuru kayısı ıncır kompostosu içtim çok çabuk geldi gazım şimdiden gelmiş geçmiş olsun ınsallah