Hayırlı geceler arkadaşlar 30+5 günüm Bugün dr kontrolüm vardı Bebeğin suyu azalmış dedi dr Su filan geldi mi diye sordu bende hissetmedim dedim Ebeye yönlendirdi Alttan bakıldım açılma filan yok dedi ebe Tahlil istedi sonuçlarda da bi anormallik yok sadece idrar yolu enfeksiyonu var biraz dedi onu daha önce de demişti bugün onun için antibiyotik ilaç başladı fitil verdi Bir de coraspin ve oxapar yazdı Pazartesi bi daha çağırdı. Çok endişeliyim varmı başına böyle bir durum gelen Havuç suyu iç dedi ona başladım. İnşallah herşey yoluna girer çok üzüldüm bu duruma