Bugün doktor kontrolüm vardı 35+6 olduk geçen ay doktorum bebeğin 1 hafta geriden geliyor 1900 dedi kilosunu okdr yememem içmeme dikkat etmeme rağmen bugün 2180 olmuş dedi. Hafta 1 ntsye çağırdı. Eğer gelişimi ilerlemezse alacağım dedi morelim çok bozuk. Daha çok minik değil mi? Küveze girer hasta olur diye çok korkuyorum. 3 kilo almışım 1 ayda çoğunu kendine almışsın drfi🥺nts de soğum sancım çıkmadı kasılmalar çıktı. Bebeğinin hareketlerini sürekli takip et bu çok önemli dedi. Şuan bir sorun yok ama gelişimi durduğu için suyun gelebilir, kalbi durabilir bunları göz önğnde bulundurup bende takip edeceğim sende evde takip et dedi. Çok endişeliyim benim gibi bir durum yaşayan varsa ne olur dönüş yapsın ne gibi bir süreç oldu iyi şeyler duymaya ihtiyacım var çok üzgünüm:(kayınvaldem de diyor zayıf bebek daha iyidir eşimde 2200 kilo doğmuş onu örnek veriyor moral mi vermek istedi cahilliğine mi diyor anlamadım🥺