Kbrarsln kaçıncı haftadasın bilmiyorum canım ama gaz problemi gebeliğimin ilk aylarında beni oldukça zorlayan bir sorundu... sabahlara kadaf gaz sancısından kıvranıyordum... ben sütü çok severim sürekli girip çıkıp içerim ve yaz dönemiydi soğuk içiyordum onu tamamen kestim sıcak içmeye başladım şimdi havalar serin ayaklarını bacaklarını üşütme evde bile uzanıyorken bacaklarına battaniye al hatta sıcak su torbası al ayaklarının altına... süt dahil yiyecekleri soğuk tüketme akşam en geç 5 te yemiş ol sonrasında ağzına birşey sürme ve mideni çok doldurma ben bunları uyguladığım zaman çok daha iyi oluyordum umarım sanada iyi gelir şimdiden geçmiş olsın🌟