Enes_fatma Merhabalar yarın 38+3 ile sezeryan doğum olacağım belden aşağı olacak ilk doğumum aşırı korkuyorum paniğim lütfen dualarınızı eksile yemeyin ihtiyacım var ismim Fatma bebeğimin ismi de kumsal Efnan dualarını esirgemeyin
BetulT Enes_fatma canım Allah yardımcın olsun,inşallah tez zamanda olur biter.evladinla sağlıklı bir şekilde atlatirsiniz bu süreci.ben de sabah doğuma gideceğim 🥲 seninle aynı kaderi paylasiyoruz bu noktada sen de bana dua et lütfen 🙏💓
Gizemmiray35 Enes_fatma Allah sağlıkla kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin sizde bizlere dua edin doğumda
Hubeyb9 Enes_fatma hayırlı olsun canım Rabbım yardımcınız olsun. Tecrübelerini anlatırsın inşallah. Ben en çok belden iğneden korkuyorum onu anlat ya 😔
Zynppp_0999 Enes_fatma Rabbim kucağına sağlıkla sıhhatla almayı nasip etsin yar ve yardımcın olsun🤲🏻 Benimde aynı 2 gün sonra sezeryanım var aynı durumdayım😔 inşallah hepimizin güzel geçer🤲🏻
__Aysenurrr__ Allahım ağrısız acısız sağlıklı bir şekilde yavruna kavuşmayı nasip etsin inşallah canım 🤭
Enes_fatma BetulT oyyy rabbim sağ Salim bebişlerimizi kucağımız almayı nasip etsin Allah gönlüne versin kuzum hayırlısıyla sağ Salim kucağımıza alırız inşallah
Enes_fatma BetulT aynen doğurdum korktuğum gibi olmadı ben aşırı korkuyordum da maşallah deeee bide ağrım felan artar
Enes_fatma Hubeyb9 hiç bir şeyden korkma asla korktuğun gibi değil herşey çok iyi oluyor ben aşırı panik yapıyordum aşırı korkuyordum rabbim yardım etti dua ile girdim dua ile çıktım çok şükür
Enes_fatma Mehtapkaya ben tek başıma kalkıp yürüdüm canım doktorun ameliyat edişine göre değişiyor heralde bünyem gayet güzel kaldırdı oturup kalkarken dikişlerim olduğu İçin destek alıp kalkıyorum ağlayarak girdim gülerek çıktım süt zor geliyor 2. Günümde sulu bir şekilde gelmeye başladı şuan net bir şekilde süt gelmedi bebişi alınca unutuyorsun herşeyi ben aşırı korkan panik eden birisiydim ama şükürler olsun rabbime