affa Kızlar gece-gece acıkma geliyo 27+1 hafdaligiz .yiyince bu sefer midem yaniyo,agriyo. Resmen pişman oluyorum.acaba hafif bir yemek önerileriniz varmı .benim gibi geceler kafanızı neyle karisdiriyorsunuz.🥘?
1prensesannesi_ affa valla canım bnde 36+1 haftalık hamileyim ve bnde gece acikanlardanim şimdi bunu yazarken bile acıktım 😂 ne olursa yiyorum arkasına da bı buz gibi sade maden suyu içiyorum rahatlıyor midem sende öyle yapabilirsin☺️
mavideniz6 affa ben 15 haftalığım ama üç gündür böyle bi acıkmak yok yemekten sonra bile aç hissediyorum şimdi bişeyler yedim ama açım yani anlayamıyorum tuhaf 😅
Ustunneliff affa ay ben gözümün açık olduğu her dakka açım böyle değildim sonradan iştahlandım burda bende tavsiye bekleyim 😅
affa 1prensesannesi_ ayy teşekürler.Ama inan oda midemi sakinleseirmiyor .ilaç fazla kullandığım için midem hasarlı hhfvvbfjvjgv
1prensesannesi_ affa yaa geçmiş olsun üzüldüm ben ne yersen yiyin geceleri noodle yiyorum arkasına bı maden suyu rahatça uyuyorum tabi uyuyorum lafın gelişi sabahi ediyorum illaki ay ben kalkıp yemek yiyin bari acıktım 😂😂
Mrsfly affa noodle öneren olmuş ya 😂😅 tabikide gece yemeyin hatta bence hiç yemeyin. Galeta yiyin geceleri yoğurtla ben öyle yapıorum.