Balbebek012 Ozgecim kerem Kerim Selim Burak Emir kaan Oğuz kaan Not:Lütfen aras koymayın her yer aras dolu
Buko35 Ozgecim ilk oğlum yağız 2. De 1 ay sonra doğacak Allah’ın izniyle hala adı yok erkek ismi bulmak çok zor içine sinen.
murvet_98 Benimde ilk oğlumun adı yağız bugün 2ninde erkek olduğunu öğrendim isim düşünmüştük zaten biraz eskidi gibi ama Ali Asaf düşünüyoruz Allah izin verirse anlamları çok güzel ❤️
Gamzeeeyurtkat Bi tanıdığımın oğlunun adı Ulus Kağan ilk onda duymuştum çokta hoşuma gitmişti pek tatlı sevimli bi oğlan ☺️