Yenibirannee Mlsfcr ben gaviscon double kullaniyorum. Pronat daha mi iyiymis bende ona geçerim belki cok zorluyor mide yanmam.. bekleyeyim burda 👀
Mlsfcr Yenibirannee bilmiyorum ki bende 3 gündür midem çok kötü yanıyor artık yemek yerken bile yanıyor boğazım falan bende akşam eczaneye gidip aldım eczacı önerdi yani burdan kullanan varsa eğer içicem yoksa içemem içim rahat etmez 🫠