Deletedmom_93 Kızlar birşey sormak istiyorum. Bu yılki bütün depremi yaşayan biri olarak üstüne hamile kaldım ve biliyorsunuz ki geçen hafta Adana da depremle uyandık. Hâlâ sallanıyormuşum hissiyatı var. Korku, panik, endişe bu gibi hisler bebeğe geçer mi?
Defnesmomy Deletedmom_93 deprem olduğunda bitlisteydim dışarıda abartmıyorum 2 metre kar vardı ve ben ev başıma yikilacak sandım. Sallantiya uyandım. Eşim evde yoktu .Tayin olmuştum. Ev bakmaya gidecekti. Sana yemin ederim 6. Kattan maraton koşucusu gibi 6 haftalık gebe halimle bir inisim vardı. Anlatamam. Sonrada o mallikla ikişer ikişer koşarak merdivenleri çıktım indim falan.. dışarıda kar yağıyordu bir şeyde yapamadım. Sonra İzmir’e kardeşimin yanına getirdi eşim deprem korkum olustu.. Allah a şükür bebise bir şey olmadı. Ama çok fazla kendime telkin verip sakinleştirmeye çalıştm. Senden ricam atlatmak için bir nebze daha bilincli ve farkında ol geçti de.. kendine telkin ver.. ve kendine de zaman ver.. rahat ol kuzum seni iyi anlıyorum 🩷
1prensesannesi_ Deletedmom_93 evet geçer canım sen ne hissedersen bebekte onları hisseder uzgunsen üzgün mutluysan mutlu hisseder kendini ve anne karnında stres yaşayan bebek doğduktan sonra huysuz bebek oluyor için rahatlatmaya çalış sterse paniğe kapılma ☺️ Allah kolaylık versin inşallah canım 🤲🏻🤲🏻🥺
e_blue_sky_a Deletedmom_93 geçer. Beyinsel fonksiyonu etkiler yazıyordu makalede geçen okudum. Rahat ol kasma kendini. Adana da tıpkı istanbul gibi deprem bölgesi. Ne yapabiliyoruz ne kadar önlem alıyoruz sonuçta deprem olurken Rahat rahat kameraya çeken insanlar da var sizin ev apartman nasıl dayanıklılık?
anneoluyoruuumm16 Deletedmom_93 valla iki gün önce Konya’da oldu deprem bende 22 haftaliktim panikledim korktum diye bebek de ben sakinlesinceye kadar hareket etti tepindi resmen. İki saat sonra falan normale döndük ikimizde bugün doktora söyledim oda sen panik yapınca hissetmiştir dedi
Deletedmom_93 Defnesmomy Malesef yaşadığım şehri ve evi terk etme gibi bir lüksüm yok. Günlük hayata devam etmek zorundayım ama inanki psikolojik olarak hissettiklerimi çocuk hissedicek ve karakterine yansıyacak diye çok korkuyorum. Korkuyla büyüyen bir bebek olsun istemem
Deletedmom_93 1prensesannesi_ Oldukça huysuz ve huzursuz bir bebek olacak gibi hissediyorum ve korkuyorum
Defnesmomy Deletedmom_93 biraz kendine zaman ver ve güzel tedx konuşmaların veya kişisel gelişim videoları izle,odak noktan değişsin sakinleşirsin çok haklısın🩷
Glcn12 anneoluyoruuumm16 bende siz gibi oldum tam ayakta bulaşık topluyorum baya rlim ayağım titredi oğlumda sürekli ağlıyordu o gün
1prensesannesi_ Deletedmom_93 hayır kesinlikle böyle düşünme bnde ailevi nedenlerden dolayı yeni aylarımda sters yaşadım ama hiç aklımdan huysuz bebek olacak diye gecirmedim ben bebekken usluymusum bebeğim bana benziycek uslu bir bebek olacak diyip kendime moral veriyorum sende kendine moral ver ☺️
e_blue_sky_a Deletedmom_93 sorun soruşturun ev sağlam mı. Biz istsnbulda 4 katlı Bi binadayiz perde beton vs de var ama yan tarafımızda devasa Bi apartman var ondan tırsıyorum
Balbebek012 Deletedmom_93 adana lıyım canım ben de uaşadım depremi hatta Kozan depremini de yaşadım Allah yardımcımız olsun doğumım yakın ben de korkuyorum bir de kızım var Zor ama hayata devam ediyoruz
Deletedmom_93 e_blue_sky_a Canım neyin garantisi var ki. Kiracıyım zaten güya 3 yıllık bina ama çocuk odasının tavanı hep çatlaklar var. Birde tabandan orantılı olduğunu düşünmüyorum binanın bir tarafı daha çok hasar görürken diğer tarafı sabit kalıyor.
e_blue_sky_a Deletedmom_93 sonumuz hayırlı olsun. Minik Bi arsa Minik Bi müstakil eve vallahi razıyım. Hepimiz korkuyoruz.
pera_ Deletedmom_93 yaa o ne ki şimdiden diyorum ki sezaryen olup amaliyatlı eve geldiğimde deprem olursa nasıl kaçacağım bak bak yani paronayak olmamız gayet normal ama birşey olmaz inşallah