mirayandme Fatmakarakyn bende şuan iki isim arasında kaldım senin yüzünden kızlar mahir mi Çınar ml ? 😀😀
Gokce16 Ben Mahir Ali koyuyorumm.her duyan aaa Mahir ne kadar güzel isim diyor kulağa da çok hoş geliyor siz bilirsiniz
Deletedmom0071 Fatmakarakyn özellikle bu uygulamada bazı isimler çok dönüyor artık diyorum ki o kadar geçmişimiz var türkçe arapça farsça bir sürü isim bar hangi kültürde bu kadar fazla isim var ki başka 😅 ama gelin görün herkes aynı isimleri koyuyor. Ondan yazdım 🌸