BurcuArya35 Arkadaşlar 27+4 haftalığim bugün kulodumda çok ıslaklık hissettim sızıntı vs olursa nasıl anlarım suyu bu şekilde sızan varmı
Sedefkitir BurcuArya35 doktora git canım bende aynı şeyi yaşamıştım doktorum eczaneden adını unuttum ped gibi bişey almamı söylemişti suyun eğer geliyorsa rengi değişiyormuş ondan kullanmıştım
Bennomuyum Benimde öyleydi enfeksiyon cıktı doktora gitmeni öneririm suyum geldi zannetmiştim iç öanaşırım baya ıslanmıstı
BurcuArya35 Bennomuyum gittim canm enfeksiyon olmuş cleosin krem verdi Dr amniosure testi yapıldı çok şükür amniyon sıvısı değilmiş içim rahatladı
Geldefor Benimde aynı haftada olmuştu hemen doktora gittim enfeksiyon çıktı ama ne olur ne olmaz siz gidin yinede
Bennomuyum BurcuArya35 bana da krem ve fitil vardi hala kullanıyorum şikayetlerim hafifledi ama yinede her ihtimale karsı bitirinceye kadar devam edicem fitili