Kızlar size bişey sormak istiyorum benim çalışma şartlarım baya zorlu sabah 06:30 da iş başı yapıyorum ve sürekli ayakta çalışıyorum artık sıcaklarda gidip gelmek çok zor geliyor ayakta durmaktan davul gibi şişiyor ayaklarım şuan 28 haftalık hamileyim henüz 4 hafta var doğum iznime 😞 doktorumun doğum iznimi daha önceden başlatabilme şansı var mı öyle bir şey yapılabiliyor mu bilginiz var mı acaba doktoruma sormadan önce size bir danışmak istedim belki aranızda bilen birileri vardır