Bugün regl oldum oysaki geçen hafta 2 kez test yaptık ilk değer 0’01 den 2 ye yükselmişti 2 gün arayla 200 kat artmıştı doktor normalde bu değer hamilelik için yeterli değil dedi ama yükselfiği için süpheli dedi ama bugün regl oldum doktor 16sında tekrar gel dedi sizce umut var mı tüm umudumu yitirdim