Meleginannesi1 Kızlar öyle bir halsizim gözümün onu kararıyor ellim ayağım titriyor bunlar artık sürekli oluyor valla abartmak istemiyorum ama ayağa kalkmak bana çok zor geliyor bu durumda nefes almamı zorluyor normal.mi bu bilemiyor bu beni 2 gebeliğim ilkinde böyle.olmadim 2 sinde 10.hafatlik Bu hal
Sumydmn Meleginannesi1 Maalesef ben de öyleydim ilk aylar. Sürüyerek götürürlerdi beni bir de çalışıyordum berbattı. Sonra yavaş yavaş toparlarsınız ama tamamen bitmiyor sanki.bende en azından bitmedi. O kadar yoğun olmasa da halsizlikle geçti benim de şu an yine başa dönmüş gibiyim 35. Haftada
BBBA Meleginannesi1 bende aynı durumdayım ilk gebeliğim çok rahattı, 2. De bu sorunlardan yaşıyorum. Muhtemelen yaş ilerlemesi vucüdun yorulmasu, kansızlık bunlara sebeb oluyor
Yenibirannee Meleginannesi1 ilk gebeligimde sadece mide bulantim olmuştu son haftamda cok agirlasmistim. Bu 2. Gebeligim 30. Haftadayim yakladik 2 aydir cok yorgun hissediyorum 😩 her gebelik cok farklıymış gerçekten bu gebelik beni mahfetti
Ebus2045 Meleginannesi1 ay benimde aynı harfi harfine hemde benimde ilk gebelikte hiç bir sorun olmadı ama şuan 2. Ye 7,5 aylık hamileyim ve hala deli gibi yorgun halsiz bitkinim sanırım hep böyle kalicam
Meleginannesi1 BBBA yaşım da daha küçük ilk çocuğumu 18 doğurdum şimdi 22 yaşındayım bilmiyorum bünyem yorulmus muhtemelen dayanamıyorum
Ygmrcylin Yenibirannee bu senenin hamileleri hep böyle ha acaba bu sene de mi bir şey var anlamadım 😂😂bende öyleyimm ilk gebeliğim vajina agrısından yürüyemez oldum
Meleginannesi1 Yenibirannee vallahi 2.gebelik zor geliyor Allah yardım etsin sağ salım almayı Nasib etsin cümlemize
Ygmrcylin Vitamin eksikliği felan mı var acaba , onlar eksik olunca insan daha da bitkin düşüyor , bir de sıcaklar felan
Yenibirannee Ygmrcylin evet ya bende fark ettim bunu. Bu sene çoğu kişinin gebeliği zor geçiyor Allah yardımcımız olsun 🥲
Dileksue Meleginannesi1 benimde ilk gebeliğin 17 haftalık işe zor geliyorum halsizim uykum var heryerim ağrıyor akşam eve gidince kuyruk sokumumda ağrı başlıyor yerimden kalkamıyorum aşırı ödem oluyor yüzüğünü bile takamıyorum sabahları kalkamıyorum bir sürü şey😅
Fatmisko Meleginannesi1 bende aynı oldum ilkinde hiç bişey yoktu ikincisinde ilk günden başladı halsizlik baş dönmesi falan b12 baktırdınızmk bnm çok çok düşük çıktı doktor halsizlik uykusuzluk yapar dedi ilaçlarımıda kullnıyrm ama yükselmedi