SelmaGl Kızlar sabah kontrole gideceğim tam 40 haftamız doluyor. Bende tık yok maalesef. Geçen hafta açılma yoktu ve bebek yukardaydı. Doktor en fazla Pazartesiye kadar beklerim dedi. Kakasını yapıp yeme ihtimali var risk almam dedi. Bizde öyleyse cuma yapalım dedik. Suni sancı verip normali deneyecek olmazsa sezaryen 😳. Dua edin inşallah kolay açılmam olurda normal doğururm. Sezaryenden de korkmuyorum aslında ve asla kötü gözle bakmıyorum bence oda bir doğum şekli. Tek endişem sancıları çekip sonunda sezaryen olmak. Ama tabiki yaşamadan ne olacağını bilemeyiz. Hakkımızda hayırlısı olsun. Bu şekilde açılması olmayıp suniyle açılan normal doğuran var mı? Bana cesaret verin 🤦♀️
Fatma63 SelmaGl aynı durumdayız yarın tam 40. Kafası yukarda dedi Çarşamba günü .Pazartesine kadar doğmazsa gel ne yapacağımızı konuşalım dedi 😊
Fatma63 SelmaGl benimde aynı doğum pozisyonunda ama kafası yukarda olması hereken yerden diyor yani kanala girmemiş yüzü görünüyor hala 😊