Kizaniminanasiyiim Salı günü beta sonucum 27.9 cıktı acil doktoru bana 2 gün sonra yine gel dedi bugün gittim 121.6 cıktı normal mı yoksa cok mu yüksek sizin yorumlarınıza göre 2 katı 50-55 olması gerekiyormuş galiba
Merve800 Kizaniminanasiyiim daha çok yeni hamilesin o zaman 🙈☺️ benimde ilk baktığımızda 300 küsürlerdeydi beta düşük olursa kız yüksek olursa erkek veya çoğul gebelk derler 🙈☺️ benm 5. Haftada 300 lerdeydi arkadaşımın 5. Haftada 1000 lerdeydi benm kızım onun oğlu olacak
Serenbzkrt Merve800 yaa gercekten mı bende bugün kan sonucumu öğrendim 1687 çıktı sonucum. 1 ayı geçkin senin hamilelihin dedi bakalım :)