Gixemm eliftuanahan benim 4+5 kesem göründü betam çok daha düşüktü kesinlikle gittiğiniz hastanenin ultrason cihazı iyiyse gözüküyor
Pinark92 e_blue_sky_a Benim de mercimek kadardı 5+4 te kesenin içinde doktor bebek de görünüyor mercimek kadar dedi de ondan sordum :)
Seyma_58 eliftuanahan betayla pek bi ilgisi yok ama yüksek iyi 1000 üstünde kese gözükür ben 3 haftalıktım kese gözükmüştü sende de gözükür