Busracy35 ezydn ayfere gidiyordum izine ayrılmış ekimde gelicek şuan ayşe elçin hanıma gidiyorum 1 kere muayene oldum hoş kadına benziyor ama nagihan hanımda iyidir
elifdemirr4 Busracy35 merhaba bende ayfere takipliyim ama dedfnz gıbı izinde sabah kontrole gıdcem bu Ayse hanım iyimi memnun Kaldnz mı Baska gidecek doktor kalmadı cunku
Busracy35 elifdemirr4 sevimli kadına benziyor 1 kere muayene oldum dediğim gibi inanın baska doktor kalmadığından mecburiyetten gittim bende
elifdemirr4 Busracy35 bende şuan geldim kontrolden begendım ilgili bir doktordu dogumuma 1 ay kaldı Ayfer hanım Ekime kadar yokmus zaten bu doktorda devam etmeyi dusunuyorum
Busracy35 elifdemirr4 benım bugğn doğumum oldu ayşe elçin hanım girdi çok sevimli gerçekten bir kez daha anladım
elifdemirr4 Busracy35 ya ne guzel gözünüz aydın olsun saglıkla büyütün inşallah🙂 doktor da ıyı denk gelmiş sansınıza normal dogum mu acaba
elifdemirr4 Busracy35 gözünüz aydın gercekten benim bu ikinci olacak ınsallah bunuda normal dogurmak nasip olur banada 🙂
ChemistrySK Busracy35 gözünüz aydin bende Ayfer hanim sonrasi Ayşe hanima gectim cok begendim muayenede cok ilgiliydi, nirmal dogumu nasil yonetti epidural aldiniz mi anlatabilirmisiniz
Busracy35 ChemistrySK epidural almadım ben 7 cm ile gittim zaten hastaneye ebem sağolsun 1 saat ilgilendi doktorda dikişsiz normal doğum yaptırdı dikişim yok o yönden çok sevdim başka doktorlar direk kesi atıyorlar
ChemistrySK Busracy35 yaaa cok mutlu oldum bu mesajiniza, hayal ettigim benimde 7-8 cm olamdan gitmememk sancilari evde daha kolay atlatip gittigimde suni sanci vs onerilmesine gerek olmadan dogurmak, siz nasil yonettiniz sureci neler yaptiniz evdeyken
Busracy35 ChemistrySK adet sancıları gibi sancım vardır 15 dakikada bir geliyordu süre tuttum hep sonra ılık bir duşa girdim gece olmuştu sancılarım o yüzden uyumaya çalıştım uykumda geçirdim birazını normal ev işlerimi yaptım hastaneye sabah 11 gibi o da kontrol amaçlı gittim sancılarım hala hafifti yani
ChemistrySK Busracy35 kendi dogum sancilarimiz zaten nefes aldırıyor oyle suni sanci gibi delirtecek raddeye getirmiyor cok sukur ,bu kez bende kendi sancilarimla doguracagim ,🥰