Prensess35e Kızlar hayırlı akşamlar 2-3 saattir kasık karın ve bel ağrım var ağrı bir giriyo bi çıkıyor ve bebeğim çok kasılıyor bu durumu yaşayan varmi normal mi acaba
Prensess35e yslnrsh hafi hayırlı haberlerle inşallah doktordan çıkınca bana da bilgi verirsen çok sevinirim 🙏🏻
yslnrsh Prensess35e anca grdim uygulamaya günde 2 kase yoğurt yersen rahatlarsın dedi ayaklarını altına bişey koyarak uzat dedi bide balık yağı kullanabilirsin günde 1 tane tok karna dedi. 3 lt su iç dedi