Kızlar bıktınız resmen benden biliyorum 🤣 38+2yim sabah eşimle afedersiniz ilişkiye girmiştik normalde bu kadar sancım olmazdı ilişkiden sonra ama şuan kıpırdayamıyorum evde de kimse yok ilk defa böyle sancı çekiyorum doğum belirtisi olabilir mi hastane uzak hemen gitmek istemiyorum geri dönüşü zor oluyor