uygaranne Merhaba arkadaslar Boğaz enfeksiyonu na en iyi bitkisel çözüm ne acaba..Antibiyotik kullanmak istemiyorum..
AysegulAloluAcikgoz uygaranne bende ilac kullanmadan atlattım canim doktor tavsiyesi ılık limonlu suyla ve hamileler icin uygun olan bogaz pastiliyle eczacidan istedim cocuk pastili verdiler 2 tane kullandim gunde 1 tane gecti hemen cok şükür
Nishaa uygaranne hicbir hap kullanmadim 2 hafta cektim😢 nane cayi papatya cayi onlari ictim tek faydasi pek oldu diyemem😩
Haticeozturk Ah canim geçmiş olsun ben antibiyotuksiz geciremedim ama yaptıklarımız yazım Ballı turp yap videosuna bak googleden boğazı öksürüğe kesiyo Ihlamur kaynattım bal.atip içtim Ceviz suyu yaptim içindeki damar gibi şeyler varya kırınca kabuk onu kaynattım Hatmi çiçekli sütü kaynatıp içtim Sutu kuru incirle kaynatıp içtim Daha çok şey ama aklıma gelen bunlar aslında birntarfde var ama sirke var içind e ben onu kokusundan sirkenin
Haticeozturk Bir fincan siya 2 yemek kaşığı sirke 2 yemek kaşığı bal 2 yemek kaşığı limon suyu bir tutam tarcin bunları karıştırıp iciyomusun bir saat içinde boğaz ağrısı geciyomus canim ben üzüm sirkesi kullandım sanırım ondan kokusu baskın geldi sen elma sirkesi ile dene derim
Zehra12 Tuzlu suyla gargaranın çok faydasını görürsün bide zencefil ve bal karıştırıp iç benim öyle geçmişti