Selam kızlar yarın 11+5 doktor randevum var 1 ay önce görmüştük en son zaman geçmek bilmedi resmen geç döllenme kaynaklı 1 hafta geriden geliyordu inşallah haftasını yakalamıştır herşey yolundadır umarım cinsiyetini gösterirmi diye çok merak ediyorum çikolata ye diyenler olmuş ama ne zaman yenilmesi gerekiyor girmeden hemen önce falan mı ay çok heyecanlıyım 4 senelik bir sürü tedavinin ardından (ıvf) kendiliğinden oldu pıtırcığım heyecanımı mazur görün kızlar 1 ay sabretmek çok zor oldu 😅🥰🌸